I'm back..

Oj nu var det längesen jag skrev, har inte orkat..Först hade jag  flunsan men den var inte så långvarig som tur var och sen har jag varit med maxi hos veterinären som har varit jättejobbigt. Han har skador på ryggraden som de kanske kan operera men de vet inte om magen klarar av det. Nu är det bara till att vänta på nya provsvaren så får vi se vad nästa steg blir.
Jag har iaf fått hem min nya fina tv :) wiii jag är så glad!! och nu börjar alla bra serier...kan det bli bättre :) upptäckte till min stora glädje att det var två av mina favoriter på raken
längtar redan tills nästa vecka

image146image147

Kommentarer
Postat av: Maya

Båda dom serierna är sjukt bra. :) Kolla in Gossip Girl oxå, på tisdagar. Superbra! :)

2008-02-16 @ 16:55:42
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0