sjuk :(

Så vad har hänt den senaste veckan? Jo jag hade världens huvudvärk i måndags, trodde på riktigt att mitt huvud skulle explodera. Lyckades iaf jobba klart måndagen men resten av veckan har jag stannat hemma..TRÅKIGT!! Kanske var det min kalldusch på söndagen som hjälpte till med denna frånvaro vecka..skit
Men ny vecka på gång får ta det lugnt i helgen så är jag nog som ny på mån :)
Jag har fortfarande ingen Tv så jag kan inte roa mig med det , jag har iaf beställt en som jag går och väntar på..får gå igenom alla filmer vi har hemma, förhoppningsvis kanske jag hittar något som jag inte sett
image145
ja imorrn kommer gubbarna som fixade badrummet, då ska de få höra vad jag tycker om deras arbete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0