En Dag Kvar :)

Japp kan inte tro att det är sant men så är det, En liten fjuttig dag tills vi kommer att sitta på flyget ner till Kroatien :) jippiiiiiiii. Fast vi har varit sjuka hela veckan..så taskig planering!! när man äntligen blir ledig och har sin efterlängtade semester som man har kämpat för hela året så händer det som inte får hända MAN BLIR SJUK :(
Men jag hoppas att det kommer bli ok när vi väl är där med lite sol, go mat & dricka :)..jag tror jag drömmer mig bort en stund
Peace out så länge..

image106

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej Nina! Jag har varit kass med bloggandet nu ett tag, både på uppdaterandet och även att läsa andras. Men jag ska bättra mig.
Åh så härligt för er att få åka iväg. Blir lite avis. Hoppas bara ni lyckas hålla er friska. :)
Antar att ni just nu kanske sitter i en solstol och glassar. Eller badar kanske. :) Åh så avis jag blir. :) Ha det super! :) Kramkram

2007-08-19 @ 15:36:26
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0