ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!

Jag säger bara äntligen FREDAG..Jippiiiiii vad härligt!! Vi har haft galet mycket att göra den senaste veckan så jag tror att jag håller på att bli galen!! :( hoppas att det inte håller i sig för nu börjar några sin semester nästa vecka och en som slutade helt idag så vi är kort om personal..fast det kommer börja 2 killar nästa vecka men vad hjälper det..det kommer att ta tid att lära upp dom så jag ångrar mig djupt att jag inte tog tidig semester. Men strunt samma nu är det äntligen helg och jag var knasig nog och tog på mig att vara hundvakt igen tills på sön eller mån morgon blir det.. ska försöka ta det superlugnt hela helgen så man pallar med de närmsta veckorna..jag behöver mig en stooooooor drink :) sen kan jag stupa i säng
image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0