Lördag :)

Härligt med lite helg :) fint väder oxå..kan det bli bättre?? upptäckte att jag har inte skrivit på hela veckan..oooops.
Har haft lite mycket att göra bara och sen innan man vet om det så är det lördag :)
Så vad har hänt i veckan?? jag har haft asmkt på jobbet, sökt ett nytt jobb som jag nog inte vill ha :( det är på bankkontor..hjäälp lite läskigt med tanke på rånrisken..det som är positivt är att det nära till och från jobbet, 5-10 min resväg :) men frågan är om det är värt det??..chefen där har hört av sig och vill gärna träffa mig och jag som typ har ångrat mig. Det får bli nästa veckas problem.
Nu sitter jag rätt bra till på huvudkontoret i en liten skyddad verkstad (känns det som iaf) jag tror jag stannar där ett litet tag till..har jag suttit där i 8år så kan jag sitta där ett tag till.. Igår hade banken sommarparty, det var helt ok..lite tråkig musik bara så det blev inte så mkt dans, mest mingel :) men det funkar det med

image59

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!
Måste ju hålla med om att det varit lite dåligt på uppdateringsfronten :P
Lät ju ändå spännande med nytt jobb. Kanske kan va värt att fara dit o träffa chefen ändå?
Här är det sommar nu! Skellefteå varmast i Europa igår. Riktigt hett! Men skönt!
Man ska inte klaga när solen tittar fram!
Ha det så bra o hälsa alla!
Kram, Pia

2007-06-04 @ 22:59:31
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0