sön-mån-tis

Oj nu sticker tiden iväg igen bäst att slå ihop lite dagar på en gång.

SÖN

I Söndags var vädret bäst!! jag höll på ute i trädgården åkte iväg en sväng och köpte lite nya blommor för lite väl mkt pengar :( men fint ska det bli!!..många hibiskus blev det ..min favvo blomma just nu!! sen tre clematis som ska klättra på staketet och lite annat. På kvällen åkte jag och Sebbe iväg och kolla på Pirates Of The Caribbean..Den var lite lång men helt ok..men utan Depp hade den inte alls varit bra..det är han som gör filmen bra!!

MÅN
Måndag, jobbade sen hem och ut med hundarna och slängde mig i soffan kolla på csi och somnade under reklamen :(

TIS
idag jobbade förfullt hela dan mkt att göra ingen halvdag här inte..ska jobba imorrn med..inget firande av nationaldag inte..skulle vara norsk!! Då är väl hela Norge stängt typ
Hem och kollade sista Desperate Housewives..sen datorn..sängen (för ngn måste jobba imorrn)

nattinatt

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0