Fredag ^^

Jaha så var det dags för fredag igen och jag jobbar kväll (igen)..Fast jag behöver pengarna ;) köpte doppresent som jag inte kan skriva om eftersom syrran eller hennes barn brukar kolla på bloggen ibland så det får vara hemligt så länge...sen köpte jag en Odd Molly blus så jag har ngt att ha på mig. Hjälp  vad de har dyra saker men söta!!! jag kommer nog att ha den mina vita miss60 jeans och mina miss van/fornarina pumps så blir det nog bra...får testa allt ikväll

image41
Hur Många Dagar Är Det Kvar Till Lön????????????

Kommentarer
Postat av: Butter

ÅÅh vad söt ! Jag är jätte kär i alla klädder från oddmolly men priset gör att jag inte är ägare till så många ;)

2007-05-18 @ 08:28:22
URL: http://alltkretsarkringoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0