Galen tvättmaskin :(

Hjälp vad har jag köpt för ngt?? en helgalen tvättmaskin!!
Efter en bra start på jobbveckan fick jag köra rally hem för att ta ut hundarna så att han som skulle instalera tvättmaskinen skulle slippa ha ett par lurviga övervakare över sig :) Jag var helt överlycklig äntligen skulle jag kunna tvätta igen..det var verkligen på håret för snart finns det inga rena kläder kvar att ha på sig. Jag startade maskinen den gick så lugnt och fint ..åååh vilket bra köp tyckte jag..ringde t om mamma och pappa för att de skulle få chansen att höra hur fint den gick.  Jag pysslade lite hemma så hör jag världens dån och oväsen tror att hela himlen ska ramla ner..vad f#n är det som händer, är grannarna påväg genom väggen..jag sprang till tvättstugan och upptäcker genast att min tvättmaskin har ett eget liv :( den studsar omkring helt galet...hjälp ...vad ska jag göra. Ringde nu tillbaks till pappa och denna gång var det inte för att jag var en lycklig tvättmaskinsägare. Tur att jag tog en xtra försäkring :)  får ringa tvättmaskinsmannen imorrn och se vad som händer. Hoppas han fixar det

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0