Hemma från veterinären

Det blev till att åka till veterinären med Maximus. Vi var där i ca 2 timmar. Han fick ta blodprover, röntga magen och till sist en påse med dropp. Han hade blivit rejält uttorkad sen fick han recept på antibiotika och en annan medicin så nu ska han bli bra :) jag var så rädd att det skulle vara ngt farligt. Fast han ser ut som en dromedar eller Quasimodo just nu eftersom all vätska har samlats på ryggen..stackarn ser helknasigt ut!!
Nu blev det taskig tajming så det blev inget dop för mig :( det missade jag plus att hundarna konstigt nog ALLTID blir dåliga när det är helg och de har jour..nu räknar jag verkligen dagarna till lön..fast pengar spelar ingen roll, hundarna betyder ALLT!!!!

image46image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0