kusin vitamin igen :)

Ännu en kusin som hittat till bloggen :) denna gång är det Pia, Mayas storsyrra..ROLIGT!! Jag är inne och kollar era bloggar med, fast jag måste erkänna att jag är sämst med att lämna kommentarer..ska bli bättre.
Jag är ju nybörjare på det här!!!!
Synd att vi inte bor närmre varandra så man hinner ses ngn gång fast jag och sebbe måste nog komma upp i sommar iaf. Så om jag har tur är ni hemma så man kan ses då.
 
Jag lovar jag ska pussa bebben fr dig på dopet..bara jag skriver dop så blir jag stressad..har fortfarande ingen present och inga kläder att ha på mig :(  oj klockan börjar bli mkt ska till jobbet nu men massor med kramar så länge

image36

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en bra dag!!

2007-05-17 @ 09:08:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Maya

Åh, det vore jätteroligt om ni kom upp i sommar. Jag borde ta mig en tripp till Sthlm oxå. Va ju som ett tag sen. :)
Hoppas du hinner hitta en fin present och kläder till dopet. :)

2007-05-17 @ 18:46:10
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0