Kusin Vitamin :)

Igår hände det en rolig sak. en av mina kusiner skrev i min blogg och msn..super kul!! Kanske inte en stor grej tycker ni men det är det! Mina kusiner bor i Skellefteå så vi bor inte direkt ett stenkast ifrån varandra så vi ses inte så ofta.
Det var Maya :) har inte hörts på länge så det blev nog dagens överraskning. just nu befinner hon sig i Umeå och pluggar konst..COOLT..heja Maya!! har blivit lovad att få se bilder från deras konstutställning. Glöm nu inte bort det..du är ju värsta paparazzin så det fixar du lätt.

Lycka Till med Utställningen Maya

Tusen Kramar
Kusin Vitamin

image11


Kommentarer
Postat av: Maya

Det ska jag inte glömma. :) Jag ska fota flitigt.
Och ni får vara duktiga och fota på dopet oxå, så man får se lite bilder sen.

2007-05-09 @ 23:29:38
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0