Lördag..

så var det lördag igen och tur är väl det för jag har fortfarande en sjuk hund :(
fast jag tror och hoppas att han mår lite bättre idag. Har kokat lite ris till han...han ser helt utmärglad ut. Vi gick upp och ut på promenad strax efter 5 så jag har iaf fått ca 5timmars sömn ;)
så är det Daniellas dop idag, får se hur det går om jag kan gå alls. Annars får jag försöka skicka dit sebbe så han får vara med. Typiskt!! Men det kanske går vi får se hur det ser ut om ett tag.. nu är det dags för att mata vovven

tjingeling för stunden

  image43

Kommentarer
Postat av: Paulina

naaw, stackaren, hoppas han blir bättre snart!

2007-05-19 @ 07:38:55
URL: http://www.Pauliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0