Min Sjuka Hund :(

image42Stackars min stora fina hund!! Upptäckte imorse att han var risig i magen.. Sen har han bara blivit värre under dagen, riktig risig i kistan plus att det kommer blod när han bajsar :( inte så bra. Pratade med veterinären de sa att jag måste vara med han hela tiden och hålla han under uppsikt och jag ska avvakta tills imorrn om det inte blir ngn akut förändring i natt...usch det känns jättejobbigt!! Han är ju min lilla älskling, jag hoppas att det inte är ngn fara..nu ska vi gå en liten promenix igen..

Kommentarer
Postat av: Maya

Nämen, det lät ju inte alls bra ju. Hoppas han blir bättre snart. :)

2007-05-18 @ 23:52:31
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0