Onsdag..

image27 så var det onsdag igen..veckorna går med rasande fart. Vi jobbar som vanligt inga undantag för dag-före-röd eller röda dagar ..så jag och en till kommer att sitta på jobbet imorrn när alla andra kan vara hemma och göra vad de vill. Fast vi får väl xtra betalt och massa övertid så det är helt ok :)
Men jag börjar få lite panik inför lördag, hur ska jag hinna med allt? Har ingen aning om vad jag ska köpa för doppresent eller vad jag ska ha på mig :( Har ngn några heta tips att dela med sig gör gärna det..

tjingeling för stunden

Kommentarer
Postat av: Pia Burman

tjenare nina!
tänkte bara skriva hej o berätta att jag är inne o läser din blogg ibland.
Hoppas att ni alla har det bra. Hälsa de andra o krama nya bäbisen från mig på dopet.
/Pia

2007-05-16 @ 19:01:19
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0