Socialträning för lillen :)

Oj idag har vi socialtränat lillen till max!! Först var jag och Sebbe med han på utställning i Stäket Almare, nära oss det var därför vi passade på att åka dit. Det var retriver & spaniel klubben som hade anordnat det hela. Det var super!! Fint väder solen sken och massor med mysiga hundar. Först tyckte Mali inte alls om det men efter ca 5min så hade han anpassat sig..det gick jätte bra. Efter det hade Sebbe fotbollsmatch så då lämnade jag han vid fotbollsplan för samling och under tiden så hämtade jag Maxi (storhunden) och körde han till mamma och pappa och gick sen ner med Mali till fotbollsplan där det alltid är massa hundar och människor. Så idag blev det socialträning till max men ju mer vi tränar desto bättre kommer det att bli.
och igår på kvällen så träffade jag Liza som har två russkiy toy tikar plus Lailas alla hundar så vi var ute med 9 hundar utan några som helst problem :) 

Ryska ligan :) Mali & hans tjejer

image48

Kommentarer
Postat av: Pia

Tjenare!
Märker att det handlar rätt mycket om hundar här! :) Visste inte att du var så hundtokig!
Hoppas allt har gått bra med dop o bestyr. jag ska fortsätta läsa o se vad jag missat...
ha de bra!
Kram P

2007-05-21 @ 21:55:09
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0