Söndag-migrän :(

Idag var jag med syrran och Daniella på stan och shoppa lite..eller det blev inte så mkt shopping. Hittade en scarf, två armband och ett par skor som jag gillade.. eller en sko, den andra var spårlöst försvunnen så det blev inga skor heller :( synd för de var fina. Sen tog vi en fika i gallerian då hade Daniella somnat till en stund så vi kunde båda fika utan problem. Men jag hade en jobbig huvudvärk som vägrade försvinna. Det blev bara värre och värre och mkt riktigt blev det migrän :( Urk jobbigt!!! mådde spy-illa-blääääää och världens tryck över ögat och halva huvudet...kanske var det den försvunna skon som utlöste migränen..jag tror det. Det var bara till att åka hem och slänga sig i säng. Hoppas att det känns bättre imorrn

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0