nu händer det grejer..

..ojojoj nu händer det grejer i mitt lilla liv!! Först jobbet, fast det är inte helt klart..nu pratar vi lön så nästa vecka får jag nog det slutgiltiga beslutet och då kan jag bestämma hur det ska bli om jag tar det eller inte. Sen i veckan var jag och skrev kontrakt på min nya lägenhet..wiiiiiiiiii helt galet!! Allt på en gång :)
vi bestämde att det blir inflyttning den 14 dec..så nu får jag sätta fart och sälja mitt hus. så nu går jag och funderar och klurar på vilka möbler som ska få följa med eller inte, det kommer att bli svårt. Vi kommer att förlora 30kvadrat så det blir till att göra sig av med en hel del.
Sen var jag var och promenerade med hundarna där idag och de verkade gilla läget, de är ju bara vana med stora skogen, så jag hoppas att de kommer att trivas i stadsmiljö.
Nu vill jag att tiden går så fort som möjligt och att det är dec snart så jag får flytta och göra i ordning lilla lyan :)

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0