Saker på min önskelista ..

Just nu är det bara två saker som jag bara absolut vill ha!! En råkade jag springa på i förra veckan när jag var och shoppade med syrran...attans jag borde aldrig satt mina fötter i den affären!! men de hade så fina saker, usch jag ska aldrig mera åka dit!! Det jag nu föll så hårt för är en underbar kappa..märke = Odd Molly..super fina detaljer hade den :)
vill ha vill ha vill ha..

image126image127



och nr 2 på min vill ha lista är en rouge som verkar vara omöjlig att få tag i här i sverige, TYPISH!!
inte ens NK har den :( men de har haft NARS på åhlens förut så jag får hoppas att de fortfarande har kvar märket. 
jag var in på märkets hemsida där man kan shoppa online där de säljer till alla möjliga länder ..alla utom sverige..Om du är sminkintresserad kolla in alla deras supernice produkter..kan inte förstå att det inte finns här
http://www.narscosmetics.com/acb/stores/1/classics_home.aspx

rouget som bara är ett måste har vunnit flera utmärkelser som
ett av världens bästa make up produkter
image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0