Nu Orkar jag inte mer..

image149 Nu börjar det bli för jobbigt med min stora hund. Nu orkar jag snart inte mer.  Pratade med veterinären idag om hans provsvar och de verkar inte veta vad som är fel, något är det men för att veta säkert så vill dom skära upp honom och ta prover fr magen. Men allvarligt hur mkt ska han orka? först har de tänkt att göra en sån operation och se om magen håller för ytterligare en ryggoperation. Jag får besked nästa vecka men jag känner att det här verkar som en dålig plan.  Vad är bäst för hunden? Hur  mycket ska man utsätta dem för, är det värt det? Ok om jag vet att han blir bra fr sina skador på ryggen, slipper bli smalare och smalare pga ngt de inte vet varför . personligen tror jag att han skulle må bäst att få somna in i lugn och ro och aldrig mer ha ont..men vad vet lilla jag , jag är ingen veterinär.
näe usch det här är för jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0