Det blir inte alltid som man tänkt det!!

Nu har jag inte skrivit på evigheter. Jag har inte orkat. Har ingen lust nu heller men måste skriva av mig lite.Jul och nyår har passerat och nu har vi äntligen flyttat :) det är SUPER!! älskar min lilla lägenhet :) :) en liten tråkig sak bara är att samma dag som jag fick nycklarna till lägenheten fick jag sms av en fr jobbet som berättar att min nya avdelning ska flytta in till Kungsträdgården :( VA hur sjukt e inte det?!! jag som flyttade för att ha närmre till jobbet så jag skulle ju ha lättare att komma hem på lunchen och gå ut med hundarna och så flyttar avdelningen till stan,,,jag höll på att få psykbryt!! får se om jag måste söka nytt jobb igen :( fast jag vill inte
Och idag var en otroligt tung dag, Maxi storvovven och jag var till veterinären han har fortfarande inte hämtat sig ´från när han var dålig i somras. Men nu verkar det som att det kan vara ngt neurologiskt, kanske skada på ryggraden :( jag håller på att gå sönder inombords..stackars min hund!! jag vill ju bara hjälpa honom, hoppas att de kan de denna gång. får svar nästa vecka kanske de ska ta in han en hel dag och ta prover och även söva han och röntga ryggen. En rolig sak i allt elände är att min lillhund kanske blir pappa :) alltid något
kanske blir som man brukar säga
Efter Regn Kommer Solsken.....


image143
                                                                   endless love

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0