Översvämning..panik

Oj vilken RYSARE söndag morgon. Sebbe skulle duscha sen började han skrika att jag skulle komma, det lät som värsta draget i duschen..jag springer till badrummet och mkt riktigt var det drag i duschen, ett av rören hade gått sönder :( det gick inte att stoppa, det var som en fontän som inte gick att stoppa..försökte hålla tillbaka röret som det sprutade vatten fr det gick sådär. fick springa och väcka grannarna bredvid för hjälp. under den lilla stunden blev badrummet fyllt på vatten upp till tröskeln, så mkt sprutade det.Min granne ringde ngn jour-rörmokare, sen sprang de ner i källaren för att försöka stoppa vattnet men kunde inte hitta rätt. Jag var i duschen och höll ihop röret tills rörmokaren dagens ängel kom. Det visade sig att de som renoverat badrummet hade fuskat så röret räckte inte riktig till så det var därför det släppte. Men nu lyckades han laga den, söndagen är räddad!!
image144(inte mitt badrum på bilden :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0